17. januára 2014

Chystáte sa na ples?

Nevolila som žiadne outfity, ak keď by sa možno dali tieto vecičky spolu použiť. Iba som si robila zoznamy vecí, ktoré sa mi páčia. Urobila som z nich teda zopár koláží.

Keďže sa tento rok sa znova chystáme na ples stanovila som si farbičky, v ktorých by som mohla eventuélne ísť a hrabala som sa vo veciach na SaShe, pretože je tam naozaj pekne a hlavne ORIGINÁLNE!
Aaaaa, potrebovala som nejaké doplnkýýý, prípadne šaty.

Použila som foto - farbu, ako základ a doplnila som ich vždy vecičkou, ktorú mám doma - čelenku a veci od ostatných predajcov, ktorých galérky nájdete na konci článku.

Moja obľúbená klasika a aj moja favoritka - krvavo-červená:



Kráľovská modrá:



Výrazná ružová:



Romantikuš béžová:



A základná! Čierna:





Tak ako, vybrali ste si svoju farbu?

Zdroje foto:

ZUZY
nataly14

NKphoto

AtelierDeCouture

gabi111

Aisa

VLASTIMILS

Tulasi

jolijoli

RTDesign

Hriibik

BeChic

ceccilia

evilangel

Jar.

2 komentáre:

  1. ja budem mat tento rok sede saty :)

    Posledny tyzden Nobilis Tilia giveaway, tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2014/01/novorocna-nobilis-tilia-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Vidíš, na túto farbu som si ani nepomyslela, a to mám milión šedých vecí :) Vďaka za ďalší tip.

      Odstrániť