1. februára 2014

S nádychom histórie

Krásny víkend prajem!

Čo sa dnes chystáte robiť? Ja budem asi vegetiť. Učiť sa mi nechce a plánujem len upratovať, čo pre mňa popri učení znamená oddych. Chcem Vám dnes ukázať zopár foto z ďalšieho fotenia :)

Toto fotenie vzniklo na podnet fotografky. Potrebovala nafotiť jedno školské zadanie a ja som mala doma zopár nenafotených čeleniek.
Taaaak ako vždy, na poslednú chvílku sme sa dali dokopy, ja som mohla efektívne využiť voľno, ktoré som si urobila od prednášky a vzniklo niekoľko, podľa mňa veľmi vydarených fotečiek.
Fotili sme v Dolnej Krupej, v kaštieli, ktorý je z 18.storočia a spája sa s rodinou Brunsvikovcov. Toto panstvo najviac preslávila Anna-Mária Choteková, ktorá bola vášnivou pestovateľkou ruží a vybudovala tu na prelome 19. a 20.storočia rozárium s viac ako 6000 druhmi ruží.
S kaštieľom sa mi spája aj veľmi veľa spomienok, keďže v súčasnoti je kaštieľ hudobným múzeom a konajú sa tu rôzne akcie, na ktorých s našou dychovkou hrávame. O tom potom  :)
Kaštieľ má dodnes krásny anglický park, v ktorom sú obrovské vŕby (tie mám najradšej) a veľké jazero v strede. V lete je podľa mňa úplne nádherný, stále upravený a celý rozkvitnutý. Odporúčam Vám sa prísť  pozrieť, a to hlavne, keď sa konajú Dni ruží. Bývajú každoročne na začiatku letného obdobia a už teraz sa na to teším, pretože toľko krásnych kvetov na jednom mieste neuvidíte tak ľahko. Plus, ak k tomu pripojím prechádzku po krásnom zakvitnutom parku...nič nie je krajšie :) Ak by ste nevedeli, Dolná Krupá je vzdialená asi 10 km od Trnavy. 

Modelka: Barbora T. / M managemetn
Šaty: ELLA

Čelenky: ZUZY




Viac foto z tohto fotenie nájdete aj TU!

Pekný víkend ženuše!


                                                                                 ZUZY

18 komentárov:

  1. Ty čelenky jsou moc krásné :-), jinak na víkend se chystám také především odpočívat nebo spíše přesněji řečeno, dělat konečně všechno kromě učení, od kterého odpočívám :-).
    Glamour and beauty

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem pekne Vendulka :) Mali sme podobný program na víkend ;)

      Odstrániť
  2. aké krásne doplnky!
    naozaj vydarené fotky!

    Kejmy ♥.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. druhá fotka je naprosto nádherná!

    OdpovedaťOdstrániť
  4. veľmi pekné čelenky :)
    opis kašieľa znie perfektne, tak možno v lete si spravím aj výlet :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Andrejka :) :)
      Určite sa ti bude prostredie páčiť.

      Odstrániť
  5. Krásné fotky, slečna, čelenky a i šaty! A muselo to být dokonalé prostředí :)

    http://sugar--spice--nice.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Moc hezké fotky :) A ty šaty na první fotce jsou krásné! S čelenkami se krásně hodí dohromady ;)

    OdpovedaťOdstrániť